Joe -

18e

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-08-18 Klockslag: 23:47:49
Igår var det ett år sen jag flyttade ner hit till Övik, dåligt fort tiden har gått. Jag blir nästan rädd. Men tänk om jag inte tagit mig in och inte flyttat hit? Usch, jag är glad att jag är här iaf. Hgbrudarna, laget, hockeyn. UNDERBART. Det var nånting annat speciellt igår också, Ida fyllde byxmyndig. Hoppas du hade en bra dag gumman. <3 + att jag saknar dig grymt mycket.. redan :s

Annars händer det inte så mycket om dagarna, tränar, ser os och njuter av sista veckan man har sommarlov. Man njuter ju lite extra också när dom andra börjar gå till skolan redan nu. Men även jag ska upp tidigt imorrn, klockan 6. Inte för att gå till skolan utan se handbollen. Damerna spelar kvartsfinal mot Norge om nån missat det. Sen får man väl sova nån timma innan man ska träna. Annars lär man nog vara död.

Sen till helgen ser det ut som att det blir vilhelmina, men är inte 100 % säker än. Men det blir iaf hemresa, än fast det känns drygt med buss så är det värt det. Ska samtidigt passa på att gratta ida och elina, sen massa mys med familjen också.

Jaja, borde sova, 6 imorrn ringer klockan.
godnatt

kram, J



Kommentarer
Postat av: din

tack<3

2008-08-20 @ 23:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0