Joe -

first day

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-08-26 Klockslag: 22:12:35

Första dagen i skolan och som andraårselev. Ny klass och en hel del nya lärare, känns faktiskt rätt bra. Hoppas på att man valt rätt inriktning men just nu känns helt okej.

usch, har ingen aning om vad jag ska skriva.
känner mig allmänt nere och därför ska jag ta min bok och lägga mig och läsa. Köpta den idag, ps jag älskar dig. Typisk johanna bok som elin säger. Jag tror hon har rätt också. Jag ska se filmen sen, efter jag läst boken.

jag saknar dig så det gör ont !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: ida

filmen = inte bra! boken är desto bättre. puss gumman

2008-08-26 @ 23:05:29
Postat av: Jannike

Filmen är BRA

2008-08-27 @ 22:45:50
URL: http://tjarnlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0