Joe -

home

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-08-22 Klockslag: 22:30:14
Nu är jag hemma i Storuman över helgen, rätt skönt. Men jag skulle vara smart och åka till umeå igårkväll för att kunna ta en tidigare buss hit idag. Men då lyckas jag missa bussen från umeå till storuman imorse, kändes väldigt surt. Men eftersom jag slapp åka buss på kvällen till umeå utan fick istället åka lastbil så kan man inte ha tur med trafiken alla dagar. Jag försökte alltså se det positiva imorse när jag klockan 7 stod på busstationen och nästa gick 10. Jag och Frida tog iaf en tupplur på en bänk en timma innan vi gick och fikade lite. Sen hoppade vi på den förbannade bussen och åkte hem. Väl framme vid halv 2 så hämtade jag ut mina glasögon sen kom pappa och hämtade mig och vi körde upp till strömsund till lillbäck, fick ryggen fixad och körde hem. Så ikväll grattade vi ida, rätt mysigt. Blev bara lite tårta och sånt.

Imorgon ska jag försöka hinna träna innan jag åker på matchen klockan 1, skulle vara grymt kul att spela. Men jag får hålla mig. Tror inte min kropp pallar en fotbollsmatch, tyvärr. Efter den tar jag bussn till vilhelmina, sista dg och jag är väl inte så taggad men jag hoppas verkligen det kommer imorrn !! Ska bli trevligt att börja hos elina och sedan ser vi vart tåget går.


P, säger att han är bäst?

 

kim somnade på min axel när vi åkte hem från förra talludden.
haha sött

En sak till, Elina fyller 17 idag. Grattis :)

Kommentarer
Postat av: ronja

sv: hehe ja det var det nog! vad gjorde ni där? :)

2008-08-22 @ 23:10:14
URL: http://ronjafjellstrom.blogg.se/
Postat av: ronja

sv: jaha okej, hehe ;p dansgala ikväll?

2008-08-23 @ 11:41:02
URL: http://ronjafjellstrom.blogg.se/
Postat av: elina

tack älsk

2008-08-23 @ 15:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0