Joe -

Lördagkväll.

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-08-16 Klockslag: 23:25:17

Det snurrar i mitt huvud och jag är inte full.

Jag är stark, det säger min mamma. Men jag kan inte hålla med henne nu. Bara att höra din röst gjorde att min mur rasade. Allt som jag försökt bygga upp försvann och jag måste börja om. Från noll.



Dagen har spenderats till största del med familjen, har varit en sväng på stan och inhandlat lite nya saker. Blev nya handskar, klubbor och jeans. Tur jag har en pappa som är snäll. klockan 2 hade vi träning med laget sen snabbade jag mig för att hinna äta och handla med mamma och pappa innan dom åkte hem. Så min kväll spenderades på E med en hel hög, fika, gh3 och mys var perfekt en sån här kväll.

Sen har jag fått ett problem till helgen, vi ska ha lagfest och jag hade bestämt mig för att åka hem. Det blir svårt, för är ändå sugen att åka hem en sväng innan skolan börjar och ladda batterierna men samtidigt vill jag inte missa lagfesten, där man aldrig vet hur det slutar? Eller hur jossa?

Nejmen, får väl se hur jag gör.
Nu ska jag iaf sova, tur att begg sover med mig inatt. hihi
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0