Joe -

sista dansgalan

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-08-24 Klockslag: 17:27:25
Galet bra kväll det var igår, eller hela dagen överhuvudtaget var bra.

Gick och la mig hyffsat tidigt på fredag kväll och vaknade utvilad på lördagmorgon vid halv 10. Jag och jonte tog lite fika och satt och oss såg os. Och ungefär halv 11 ringer peter och frågar om jag vill spela pga sjukdomar och jobb så var dom inte så många. Jag hade just då suttit och funderat på vad fanken man skulle ha tränat. Så då var det problemet ur världen och jag fick mig en riktig genomkörare på matchen. Som sagt vra matchen mot serieledarna där vi förlorat dom båda matcherna tidigare. Och rätt stort också. Men vi tar ledningen med 1-0 sen tappar vi lite och dom vinner tillsut med 4-2 men helt klart godkänd insats av oss. Bra jobbat brudar !!

Efter matchen blev det turbon för att hinna till bussen. Som tur kom mamma och pappa ner så dom skjutsade mig till bussen och sen när jag kom fram släpade jag på väskan som lätt vägde 1 ton upp till elina. Och jag lovar dig elina, den gjorde det ! Väl framme så började vi fixa oss och sååådär. Eller jag gjorde det, elina var redan snögg.
Sen bar det iväg till Frida A, där sofia också var. Innan vi for på dg. Helt klart en super kväll, tack för dom som gjorde den. Dansade så föttren värkte och hes var jag också. Huuur kul som helst. :*

Kanske kommer lite bilder, har inte sladden med mig hem så jag kan lägga in dom från telefonen. 
 
Kram, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0