Joe -

again and again

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-08-08 Klockslag: 20:48:55
Det här kommer nog att bli ett långt inlägg, bara så ni vet.

Jag börjar med förra helgen. Jag hade bestämt mig för att åka till östersund med Josefine, hade tänkt åka med tidiga bussen på torsdag eftersom jag var tvungen att åka hem på lördag eftrermiddag. Hade packat allting på onsdagkväll och var trött som ett as, bara några få timmar kvar innan jag skulle måste fara och städa. Jag orkade inte, varken fara till östersund eller kliva upp och städa. Kände mig dum när jag ringde och väckte jossa och berättade som jag kände.

Var i stugan med familjen istället, försökte samla ihop tankarna och få nånting gjort. Sov bort största delen av min tid där, vilket jag tror behövdes, hade varit lite sömn där ett tag. Sen på fredagmorgon fick jag ett ryck och tog bussen till östersund halv 4 och var där vid 8. Hade en trevlig kväll med J och G, tyvärr slutade den hemskt. Mycket hemskt. Nu efteråt när man tänker, tänk om. Blir det ännu värre. Vi hade tur som klarade ut det hela så bra. Tack för kvällen Jossa.

Klockan halv 4 på lördag satt jag bussen påväg till storuman, snabb visit i östersund var det. Och i söndags skulle hockeyskolan börja så jag hade inget annat val. Än fast jag önskade lite att jossa skulle vara seg och inte hinna upp med väskan till busstationen så jag var tvungen att stanna. Men icket. Som tur var jag dötrött och sov största delen och såklart pratade jag i telefonen. Mitt tidsfördriv på bussen. Väl framme vid 8 så åt jag middag innan jag for ut på bytn och träffade IDA, sandra och elin. Var så länge sen jag träffade kvinnan.

Iaf så började hockeyskolan i söndags och jag skulle vara fadder i äldsta gruppen tillsammans carre och elias. Rätt skönt att få ha äldsta, 92-93. Vilker gör att man slipper hålla koll på gruppen och mest bara finnas till. Men fick köra ispassen med dom också, så 13 ispass blev det. Hel kul vecka iaf, har fått gjort det jag älskar och har inte hunnit med så mycket mer än det. Som tur är, mina tankar är inte bra nu. För negativa.

Meeen veckan har iaf varit kanoners, precis vad jag behövde. Träning.

Imorrn är det lördag och även talludden, blir nog så att man drar dit och tittar vad det är för folk där. Vill träffa lite folk innan man åker ner igen. Föresten så åker jag nog ner till övik på måndag för att sedan åka hem på fredag eller nåt. Måste hem till helgen eftersom Ida fyller år, måste vara hemma på hennes födelsedag. Sedan flyttar man väl ner på riktigt efter det. Det känns faktiskt rätt skönt, hgbrudarna och laget. Underbart.

Imorrn ska jag se damfotbollen sen fara en sväng på ladan, friåka med kim tror jag. Det blir nog kul.

Nej, ska umgås med min far och mor. Pusspådom.
Och elin och ida som gjorde min vecka. :*

låten som vi lyssnade mest på hela veckan var min depplåt som jag lyssnade på den natten, ida lyckades lägga in just den låten....

a drop in the ocean

Kommentarer
Postat av: du vet;)

puss på dig johanna!

jag har verkligen saknat dig

2008-08-08 @ 21:35:30
Postat av: din

det löser sig ska du se. finns alltid <3

2008-08-10 @ 16:34:10
URL: http://idasannsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0