Joe -

A DROP IN THE OCEAN

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-08-11 Klockslag: 13:23:11

but i'm holdning you closer than most.


Jösses, vad lång den här natten var. Somnade sent och vaknade varje timma fram till klockan 10. Jag hatar nätterna !!!!!!!! Det snurrar inte lite i mitt huvud, nästan så att man blir galen. Och varje morgon jag vaknar är jag verkligen inte utvilad, något less jag är på det.

Idag blir det iaf packning för fulla muggar, åker tillbaka till övik imorrn. Men är tvungen att ta bussen så därför kommer varken datorn eller nånting annat stort att kunna hänga med. Det viktigaste är hockeysakerna och lite kläder. Som tur så åker nog elin med ner ett par dagar. Skönt med sällskap på bussen och sen också såklart. Önskar bara att jag hade fått lite mer lön så jag kunde shoppa. Men den kommer i slutet av augusti, lite skönt det kommer bli.

Då ska jag åka utomlands till våren med sandra, toligtvis. Om hon inte sviker mig. Ett måste egentligen, visst bruttan? :)


Om vi återgår till övik, imorrn? shit, vad den här sommaren har gått fort. Känns inte som jag gjort ett piss, men har nog aldrig gjort så mycket under en och samma sommar förut. Två dg, talludden, storumandagarna, åsele, yran, dunder, hockeyskolan, jobb i 6 veckor allt som allt, städingen + fotboll och hockeyskolan, varit med vännerna, varit på plajjan, shopping i umeå, varit med a....., och tränat såklart. hihi. en hel del ändå.

Det bästa med hela sommaren var nog.... a.
Synd att det tog slut så snabbt bara, för så bra det hade kunnat bli om du bara försökte.
a drop in the ocean.

En sommar med lite sol men så mycket annat att minnas.
En helt klart godkänd sommar, tyvärr inte mer.


Kommentarer
Postat av: ida

vilken buss tar ni imorn?

2008-08-11 @ 16:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0