Joe -

when you say nothing at all

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-08-28 Klockslag: 23:00:33
ah, den var bra. helt klart.

Det är sjukt hur trött man kan vara. Än fast jag inte sover lite blir jag grymt trött och så får jag även lite huvudvärk. Drygt. Och dom som sover lite blir också trött, det såg man på milla imorse. Sötisen höll på att somna redan på första lektionen. haha Idag hade vi hockeygym från 1 till 4, hur kul som helst. Tyvärr inte lika kul för jossa den stackarn som vrickade foten? Vet inte om det blev något allvarligare. Men iaf, vi skulle hoppa över rätt så höga häckar och SISTA gången jossa skulle köra så kvadda hon. Såg inte så skönt ut, men vi får hoppas att det bara är en vrickning och inge mer.

Idag har det verkligen vräkt ner, himlen öppnade sig redan under natten och har hållt på hela dagen. Så imorse när jag och elin gick till skolan var vi rustade. Iaf jag, jag hade tom regnbyxorna på mig. Rätt skönt att inte vara dyngsur om kläderna, men däremot skorna och sockarna var bara att byta. Tur man hade med sig extra saker. Men nere vid trafikljusen var det som en flod. Usch vad jag hatar regn !!!!!

Nejmen, imorrn blir det som sagt hemresa. Endast en träning och både jossa och elin har redan åkt hem. Därför tar jag mitt pickochpack och drar hem. Mamma skulle komma upp till umeå imorgon och hämta mig. Hur gullig är hon inte? Jag älskar henne. Så nu behöver jag bara åka buss från övik till umeå. Ska försöka hinna gina i umeå också, innan vi rullar hemåt. Sen tror jag det blir en sväng förbi farmor på lassa i lycksele. Var ett tag sen jag träffade henne och nu ligger nhon på rehab och är mer kontaktbar vilket känns bra. För när jag såg henne på intenstiven var det bara jobbigt. Jag fick tårar i ögonen hela tiden och fick inte fram nå ord. Usch, jag hoppas hon kommer tillbaka som vanligt. Jag behöver min farmor !

nejmen, ska nog packa ihop det sista. Sovmorgon till 09.20 imorrn, UNDERBART.
men först tänkte jag bjuda er på en glasögonbild..... jag tycker inte riktigt om det än. Men det kanske kommer, om inte annat så ska vi skaffa linser snart också. Brabra.



alltså, jag diggar denna låt !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0