Joe -

dålig uppdatering

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-12-22 Klockslag: 15:34:19
Dagarna bara rusar förbi och det sista jag vill göra är att sitta framför datorn. Så därför kommer uppdateringen bli sämre, men jag kanske tar upp den senare under lovet :)

HIttils har jag inte gjort så mycket, har sett tjejcupen där storuman vann (som vanligt), vilhelmina hade ett nyförvärv som var bra och det visade sig vara jossas kompis. Ja världen är liten! Sedan har jag spelat match, tränat och idag stod jag och packade i påsar i två timmar, kan vara rätt dyrgt men med rätt sällskap och trevliga kunder var det trevligt. Alltid kul att träffa lite folk!!

Nae, ska nog gå och hjälpa mamma. Vi ska ha lilla julafton här. Mys!

förövrigt är jag så jävla besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0