Joe -

flum?

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-12-02 Klockslag: 18:28:44
Jag känner mig allmänt flummig idag och jag vet inte varför. Men det är nog ett bra tecken tror jag. :)

Idag tycker jag att jag varit duktig, jag hade på mig linserna för första gången på skolan. Redovisade både engelskan och religionen och som vanligt blev jag redface, men det får jag bju på. Sen har jag skrivit lite på religionen och nu även börjat på svenskan men måste göra nånting annat snart. Är guds less, men snart jullov?

Nu har jag även blivit duktig på att lägga mig om kvällarna, har gått och lagt mig varje kväll före tio nu på slutet. Kanske inte somnat direkt men det får man väl ta. Det känns bra.

Hörde att det skulle vara tjejcup den 19e så då blir det nog att titta på det, om jag åker hem. För mamma skulle köra upp till umeå då men hon ville kanske stanna och se när jontes lag skulle spela mot lanza chiefs på lördag. Meen får väl se hur det blir.

Annars tränar vi klockan halv 10, så nu ändras mina sömnrutiner. Men det går inte att göra så mycket åt. Annat än att jag lär somna på träningen, men smällar man får ta. haha

Jag hinner nog inte skriva mer den här veckan, åker nog till sundsvall redan imorgon därifrån till katrineholm på torsdag morgon där regionsturneringen håller hus. Hoppas det blir kul!!

Åter till läxhögen, löve it....

Kommentarer
Postat av: elina

saknar dig

2008-12-02 @ 23:39:35
URL: http://fiskelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0