Joe -

Free fallin'

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-12-10 Klockslag: 21:24:07
Nu tänkte jag försöka anstränga mig att skriva ett litet längre inlägg. Har varit lite lat på den fronten

Idag började dagen med spyis fys, det var så himla jobbigt. Och jag tog i för hårt i början så innan slutet var jag hyffsat trött kan jag berätta. Men jag klarade det och oj, vad underbart det känns efter.
På ledarskapen hade vi föreläsning av en diakon, det var inte alltför intressant men hon pratade bara i en halvtimma drygt. Sen efter det hade vi bara matte och idrott. På idrotten så hände det nånting i min rygg, eller dom som känner mig vet att jag har problem med bäckene, det brukar rotera. Och idag började det ila i höften så det var bara att söka upp någon som kunde fixa det. Fick tid redan vid 4 idag, men missade träningen pågrund av det. Lite trist, men har tre imorgon så jag klarar mig nog.

Annars ikväll har jag slått in julklappar, gjort klart mammas och pappas julklapp. Och ja, det var riktigt petigt och jobbigt. Har köpt en ram med fem olika kort som jag ska he in, dock var dom för små och jag var tvungen att klistra och klippa. Men med hjälp av bea, gick det rätt bra :) Sen har jag även hittat på lite rim, det är inte ofta jag gör det. Men rätt kul!

Föresten har jag ingen aning om vad man ska hitta göra på nyår? Vad ska du göra?! Verkar redan som folk bokat upp sig lite överallt.. Så om ingenting sker så lär det väl bli familjen, men det kändes inte så lockande eftersom jag lär umgås med dom hela julveckan, då vi ska ha lilla julafton, julafton och allt som mamma hittat på.

Jag funderar på sängen? Låter kanske tråkigt, men vad gör man.. Känner mig inte pepp på att ta tag i engelskan. jaja, ska iaf göra nånting bättre än att sitta här! Godnatt mina vänner!

jag saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0