Joe -

J U L L O V

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-12-18 Klockslag: 16:50:21
Min bästisch har en blogg och inte ens jag visste om det !?
www.sandrathomassonn.blogg.se


Nu är det jullov eftersom jag skippar sista dagen imorrn som endast består av träff i klassrummet och kyrkan. Dock så har carro tvingat på oss att spela volleyboll hela natten, men det ska väl bli rätt kul. Sista matchen var vid 2 tror jag, lite trött jag kommer vara. Men innan det ska vi träna med 94erna och ett hoppass efter. Så det blir turbo för att hinna till nästa match.. Måste dra med mig trunken hem efter träningen eftersom jag åker redan vid 8 imorgon, ska gå på stan en sväng med mami! det blir nog mys! Sen skulle vi bgörja åka hem vid 3 så då är vi hemma nån gång vid 6, då blire ladan på direkten där det spelas tjejcup. Alltid lika kul, men inget slår nog första året vi spelade tjejcupen hemma. När sandra gjorde första målet mot lycksele och jag har nog aldrig skrattat så mycket.. Helt sjukt, saknar det iaf!

Nae, ska fortsätta packa lite innan jag åker på träningen!
hare bra mina vänner, pusspuss

Kommentarer
Postat av: Bloggdesign by MALIN

Hej! Är du sugen på en ny bloggdesign? Isåfall tycker jag att du ska kolla in min blogg, där finns lite av varje! kika in hos mig :)

2008-12-21 @ 18:02:45
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0