Joe -

last day

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-12-31 Klockslag: 20:29:58
På året, innan jag åker.
Allt har ett slut och 08 har varit helt okej.
Jag tror inte jag ska klaga iaf, mitt första sm där vi blev trea, sommaren som var helt jävla sjukt bra, all damhockey som varit riktigt kul sedan har dagarna varit rätt bra i sig. Har försökt vara positiv ochd et ska jag fortsätta med.

Nej, nu är det som sagts nart ett nytt år och det börjas med JVM i tyskland, kunde inte börjat året bättre tror jag. FÖresten slutade inte året så jävla pjåkigt heller, det är för duuuuu :*

Nej, tänkte bara skriva några rader här så ni evt vart jag tar vägen dom närmsta dagarna ochs ka försöka uppdatera när jag har tid och har dator.

GOTT NYTT ÅR MINA VÄNNER!!!!!!
and wish me luck in germany.

love to you



Kommentarer
Postat av: hanna

good luck in germany!! :)

2009-01-01 @ 22:01:24
URL: http://hannajsn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hörde om JVM. Du är så himla duktiga tjejen!! Lycka till och visa vad du går för! KRAM

2009-01-03 @ 18:38:36
Postat av: bjoernstad

Nu hoppas jag att du kör gärnet! Lycka till så får vi höra hur det gick efteråt :)

2009-01-03 @ 20:57:19
URL: http://bjoernstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0