Joe -

ny vecka, nya tag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-12-08 Klockslag: 22:06:19

Det har hunnit vara andra advent och det känns verkligen inte som det. Kanske beror det på att vi var nere i södra Sverige där det inte fanns nån snö utan mer bara massa gegga.

Vi spelade tre matcher mot syd, väst och öst samt tre träningar. Dock så förlorade vi två av tre och kom på tredje plats men jag tycker inte resultatet speglade hur vi spelade, för jag tycker vi var det bästa laget där. Men vi utnyttjade inte våra lägen och kunde inte riktigt hålla igen. Men vi gick runt på tre femmor varje match tillskillnad från dom andra lagen som inte gjorde det. Så en godkänd insats tycker jag :)

Annars så rullar dagarna på här, var dö trött imorse och har varit det hela dagen. Såg hemskt ut på träningen också, meen. Nya tag imorrn :)

Tänker bju på lite bilder!
Kram

 

öst - norr


 


tvillingsjäl och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0