Joe -

Ojojoj

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-12-29 Klockslag: 15:13:36
Vm närmar sig med stora kliv och jag kan inte gömma min nervositet längre.
Helt sjukt vad jag längtar!!!!

idag kom jag hem vid 12 någon gång och for till frissan och fixade till min kaluffs lite, blev inte stor skillnad förutom lite kortare och lite slingor, vill ha mitt blonda hår tillbaka igen. Men det kommer, det kommer!
Igår var en bra dag och tack för den, precis vad jag behövde. Det där lät ironiskt men jag menar det!!
Ikväll ska jag och ida hålla i u12ernas träning sen tränar vi själv kvart över 8. Sen blir det rejs hem för att hinna se slutet av Jvm matchen som börjar halv 9 ikväll, eller jag tror den var ikväll.

NYÅR? Ja, sandra verkar svika mig så det lär bli med familjen, emelie och hennes familyy förhoppningsvis.
Men det är ju som sagt jvm match då också, så då lär man väl sitta bänkad vid tven och sen kanske man ska orka sig ut och kolla om det är nå folk ute. Men det blir nog en tidig kväll eftersom flyget till stockholm går 12.45 från Umeå. Och jag längtar verkligen inte, usch. Hoppas jag inte dör !!!!!!

mitt mål, min dröm

Ska umgås med min bror, Hare !

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart vi gör!

ska du till kähl?:)

2008-12-31 @ 14:07:05
URL: http://elinstownih.blogg.se/
Postat av: sandra t

Du hörde ju aldrig av dig :/

2009-01-01 @ 14:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0