Joe -

TURBO

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-12-16 Klockslag: 21:19:22

Tiden rusar förbi och nej jag hinner inte med !!!!!!!!

Igår hade vi tre ispass och ett fys, sen hann jag även med att göra en redovisning på skolan och tre timmars skoterkurs. Så dagen igår sprang förbi och dagen idag likaså. Hade tre och en halv lektion innan jag hade skoterkurs igen, hade endast kvar uppkörningen och det var inte svårt alls. Så nu har jag gjort bort de också, och guuu vad skönt det känns !!

Imorrn är det mördarfys och sen resten avd agen har vi julkuldag !! Ska dock hinna med en engelska redovisning sen är allting klart innan jul. Men vi får en ledarskapsuppgift som vi ska göra under lovet, ska försöka börja på den i veckan så slipper man ha kvar allting. Har även en religionsuppgift som måste göras under lovet.

nu vill jag att det ska bli 19e, jullov, umgås med familjen och släkten, vännerna och du !

Föresten måste jag säga att ida var kung på tryouten, min lillbiff!!!
Pusspådig


Kommentarer
Postat av: ida

det är du som är kungen, jvm-bruden! =) puss på dig

2008-12-16 @ 21:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0