Joe -

Går inte att beskriva känslan

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-12-14 Klockslag: 22:21:46

Helgen har spenderats med begi hemma i storuman! Mycket snö och inte så kallt, helt underbart!
Vi har sett hcokeymatch x3, grattat lennart och ätit oss tjocka, åkt skidor (fort), sett harrypotter och sist av allt är jag schack mästare, dock var det endast jag coh begg som var med. Vi hann inte spela klart men begg hade endast kvar kungen och 3 bönder och jag hade dom flesta kvar så jag ser det som en seger! haha

Annars så spelade vi mot lärarna i fredags och det gick inte alltför bra. Innan det fick vi reda på vilka som tog sig med i jvm truppen. Och hela 6 stycken från Modo, inte dåligt :) Jag blev riktigt chockad när dom sa att jag kom med och som vanligt kunde jag inte hålla tårarna tillbaka. Min dröm och mitt mål för iår klarade jag !!! Och det lär bli en upplevelse som inte går att beskriva! :)

Imorgon är det tryout och jag hoppas det kommer gå riktigt bra för ida !!!!
Föresten var det henne jag menade i mitt förra inlägg, hon var Lucia hemma. Och jonathan hördes hela tiden under hela filmen, jag fick mig ett gott skratt!

Nu måste jag sova, en hel dag på kempis imorgon sedan blir det skoterkurs med begi. Jag vet att det är sent... men bättre sent än aldrig ;)

Krampåer


Kommentarer
Postat av: Edlund

Grattis till jvm platsen =D

2008-12-14 @ 22:49:25
Postat av: Sandra

Grattis till jvm min lille ruthög :)

2008-12-15 @ 13:08:24
Postat av: Emelie

Du är så duktig, kul med jvm platsen! Det kommer att gå som en dans! :D

2008-12-15 @ 21:43:25
URL: http://sobeltjejerna.info.se
Postat av: elina

Heja Johanna :*

2008-12-16 @ 10:26:53
URL: http://fiskelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0