Joe -

24 november

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-11-24 Klockslag: 22:18:18
Jag kände att jag var tvungen att slänga in någon rad eller två här idag. För det är ju trots allt bara en månad kvar till jul.

Annars så har dagen bestått av två ispass och ett hoppass. Så imorrn lär jag få träningsvärk gånger 1000. Men vad gör det? Iaf så gick träningen ikväll piss, kanske beror på att vi körde hopp innan men. Bara att ta nya tag!!

jaja, ska lägga mig och läsa igenom teorin som vi har prov på imorrn. Och imorrn blir det även stan och köpa lite julklappar och ett besök hos erika för att "laga" kroppen lite!

come home


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0