Joe -

confused

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-11-01 Klockslag: 10:40:19
Nu var det ett tag sen jag skrev nån rad här igen. Dock så har det inte hänt så mycket. Dagarna har rullat på och jag har inte gjort alltför mycket. Mest tagit det lugnt och tränat. Klassfesten som var i onsdags var en trevlig kväll. Har fått några bilder därifrån men väntar på resten så efter jag fått dom kommer nog några upp här. Den kvällen chockade jag mig själv och gick ner i spagat. Ja? Jag fattade inte riktigt själv, jag är nog den mest stela människan. Men jag har bildbevis tror jag? Ska bara få bilden så ska ni få se.

Igår gick hela familjen olofsson en sväng i skogen, alla förutom mami men hon heter karlsson så det stämde ändå! ;p Rätt mysigt och den händer inte alltför ofta. Annars så tränade jag en sväng igår innan jag var med elin och sandra. Såg slutet av idol och så, hade myspys. Ikväll ska jag och elin se step up 2 och senaste oth avsnittet. VILKEN KVÄLL ;) Men först ska jag åka lite på ladan och se alagsmatchen. Hoppas det går bra för dom!

jaja, ska skriva lite eng. suck
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0