Joe -

En stjärna lyser så klart

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-11-28 Klockslag: 18:18:46

Jag tänker på våran lucia och oj vad jag saknar det, och er!

Idag är det fredag och vi slutade redan klockan 12, så jag åkte hem efter det och fortsatte att kurera mig. Är lite risig men jag hoppas verkligen det är bra imorrn så jag kan lira. Och det ska det vara också, om jag får bestämma.

Annars har dagen mest bestått av julpyssel, har satt upp gardinerna och pysslat lite i mitt rum, lyssnat på julmusik så det dunkat i trappuppgången. Så nu är det lite julmysigt även här på valla. Det känns bra, ikväll blir det även glögg och lite pepparkakor till idol och såklart massa cvitamin, celemtiner, citron och apelsin. Sen ska vi väl tända massa ljus och sånt. Mys.

Bror spelar mot vilhelmina ikväll, good luck!!! :)

Föresten började jag se one three hill igår igen, var länge sen jag såg det. Men blev fast direkt igen, så nu ska jag få 10-12 avsnitten så jag är med i svängarna igen. Älskar det !!!!



julafton 07


Kommentarer
Postat av: elina

one tree hill är så jävla bra !!! längtar tills nästa avsnitt

2008-11-28 @ 18:42:26
URL: http://fiskelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0