Joe -

Fredag hela veckan

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-11-21 Klockslag: 23:41:05
ja tack.


Nej vet inte varför men är allmänt deppig idag. Har iaf åkt buss hem och gjort bort lite läxor. Bara lite engelska kvar och resten tar jag tag i när jag kommer tillbaka på söndag. Sen ikväll tog jag och sandra en prommis innan vi såg idol, svårt att säga vem som är min favorit men dom 5 som var med ikväll är iaf grymma och nu spelar det som ingen stor roll vem som åker ut.

Egentligen vill jag ta igen de oth avsnitt jag missat men jag orkar inte.... Ska krypa ner i min mysiga säng i källaren och sova gott för imorrn ska jag och lillebror (2) åka lite skrillor tillsammans. Sen ska vi titta på när lillebror (1) spelar match mot lanza chiefs med ungefär 10 spelare i laget. Puh, han kommer få det svettigt i målet.

Sen får jag se vad som händer resten av dagen, blir väl kanske lite mys med familjen som vanligt.

Nu är det cirkus 20 dagar kvar i skolan till jullov och jag längtar så grymt mycket, dock så kommer inte julen att firas med gunnarbergarna som vanligt. Riktigt tråkigt tycker jag!!!! Men får se hur det blir. ge mig 19e, lite mer snö och julstämning.
 
underbett?
haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hinner inte på matchen imorrn tyvärr. jag ska på dop/bröllop klockan 3 :S men vi måste hinna ses ändå ihelgen? kanske en fika på akkan imorrn? pusssen

2008-11-21 @ 23:54:46
URL: http://fiskelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0