Joe -

gameday

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-11-29 Klockslag: 11:36:44
Mot leksand klockan 4 på kempis, far är påväg ner snart och har med sig tre nya klubbor till mig och två till bagge. Så nu har jag ett lager igen för det började se lite tunnt ut på min plats. Har hett sönder två redan och har bara en kvar som jag använder nu, dom andra kan och vill jag inte använda. Tur jag har min pappa, och förhoppningsvis blir det middag med han sen. :)

Jag och bagge ska ner på kempis redan vid ett eftersom carre och krille spelar i kempis klockan 1. Dock så hinner vi bara se en period. Meen, bättre det än inget.

Hörde även att ida har gjort sitt första poäng i alaget, grattis gumman :)
jaja, nu ska jag ta tag i maten!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till nu =) vad har du nu införskaffat för klubbor?! tack förresten! pussen

2008-11-29 @ 12:21:45
URL: http://idasannsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0