Joe -

Hold on be strong

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-11-12 Klockslag: 21:55:31
En vanlig onsdag till ända, men guud så skön den har varit. Började med fys imorse, var riktigt trött men tog mig upp iaf och kravlade mig igenom fysen. Sen hade vi bara ledarskap och matte, avslutade väl dagen kring ett. Florerade runt på stan ett tag, köpte damaskhållare och ett skydd för min ipod. Sen tog vi bussen tillbaka och sen dess har jag pluggat och sett tv. Top model repriserna klockan 4 är perfekt, då hann man ta en liten tupplur innan de också. Zapar (vet inte hur det stavas) till oth när det är paus i topmodel.

Somnade mitt uppe i böckerna men skönt var det. Till middag blev det joker, rätt gott, lyxade till det lite också.

jaja, nu ska jag skriva lite svenska sen tror jag att jag ska avsluta den här dagen.

natti

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker du är så bra :)

du kan ge mig motivation till träning när jag läser din blogg ibland !

2008-11-13 @ 19:48:48
URL: http://jonssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0