Joe -

If I were a boy

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-11-22 Klockslag: 23:12:29
Lördagkväll och vad gör man?

Idag såg jag alagetsmatch och jonte hade det han gjorde vill jag lova, 18-0 till lanza chiefs. Och det kom inte som en chock. Eftersom halva alaget var borta pga av alla möjliga anledningar så hade dom tagit in några apojkar OCH bpojkar. Jonte hade cirkus 80 skott på sig och hade det han gjorde där bak. Men han skötte sig helt okej faktiskt. :)

Sen for hela famlijen ut och åt för att pontus fyllt år tidigare i veckan, riktigt gott. Efter det så for vi till vickanochkenneth och fick fika och umgicks med kusinerna. Alltid lika trevligt!!

Imorrn tar jag antingen 12 bussen från lycksele eller så åker jag med en tjej som ska till övik, men hon vet inte om hon skulle åka imorrn kväll eller på måndagmorgon. meen, det återstår väl att se!
Skulle vara skönt att åka bil faktiskt.

Nej, ska kanske ta och hoppa i säng.
kram

this time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0