Joe -

LESS

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-11-10 Klockslag: 12:02:41
JA! det kan man verkligen säga, imorse på träningen var jag så himla nära på att spy, och eftersom jag inte gjort det på evigheter var det äckligt !! Men jag klarade mig, var iaf tvungen att kliva av och åka hem. Nu har jag fått i mig lite mat och det känns bättre men jag blir så jävla less att jag får ont i magen så fort jag äter nånting. Det är inte vanligt när det gäller mig heller, eftersom jag älskar mat och allt som hör till. Det blir extra jobbigt....

Meen, ska lägga mig och sova ett tag och hoppas att jag mår bättre så jag kan åka på träningen ikväll.  Föresten ska jag tacka Elin för att jag får låna hennes gammtelefon, för just nu funkar verkligen ingenting på min. Inte ens högtalaren längre, och den lägger av stup i kvarten. Så om jgas ka kunna prata måste jag prata i headset men tur att bara en hörlur fungerar på den. Nej ge mig en ny i julklapp tack. hihi


ge mig snö och jul
och en ny telefon. haha




another night, another dream but only you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0