Joe -

mini emilia?

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-11-15 Klockslag: 15:29:38

..kanske!


Igår hade vi som sagt arrangerat km och det gick väl rätt bra, det var inte alltför ansträngande.
Vi slutade efter två och jag gick hem och bytte kläder innan jag åkte ner på stan där jag mötte upp begg, köpte lite ansiktsmasker och sånt. Sen åkte vi hem till henne och såg  top model klockan 4, såklart.

Begg ringde och bokade bord på matkompaniet och sen for vi dit vid 7. Riktigt gott var det och jag hade typ föreställt mig ikea stuk, ni vet? När man går och tar för sig, för det låter som det på ordet. Men det var riktigt mysigt där.
Sen åkte vi hem till henne och såg idol och hade allmänt msyigt.
Dock blev klockan rätt mycket innan man kom isäng och det kändes imorse när vi hade träning halv 11 i arenan. Och det är helt sjukt varmt där inne, så det gäller att dricka ordenligt så man pallar att spela där imorrn. Motsåndet står aik för, ska blir riktigt kul. Matchen spelas klockan 4!

Annars idag har jag städat lägenheten faktiskt, nöjd tjej där. Men det behövdes och det kändes bra att det är rent när ida ska hit. Och hon stannar hela veckan, så kul :) Nog för att hon är lite osmart idag, men hon får skylle sig själv och åka buss hela dagen imorrn. Smällar man får ta! haha

Jaja, nu kom pappa hem från föreläsningen så vi ska ut och handla sen ska vi väl hitta nån mat också.
Mysigt



jag saknar lillebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0