Joe -

new week

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-11-17 Klockslag: 18:29:36
Och snön ligger fortfarande kvar och idag har det varit bra väder precis som igår, det känns faktiskt bra. Sen är det alltid lika jobbigt att kliva upp en måndag morgon. Men imorse hade jag sällskap av ida så det var skönt att se att nån var tröttare än mig. haha

Annars har dagen rullat på som vanligt, hade hg och ledarskap och ingen engelska så dagen blev kort. Underbart, for hem och sov. Sen har jag och ida lagat kyckling eller det var väl mest jag, som vanligt. ;)

jaja, ikväll är det träning. men är grymt sugen att fara och se modo - skeå. Meeeen det får väl bli en annan gång. Imorgon möter vi brynäs och vi behöver verkligen tre poäng nu!!

träning nu, hareeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0