Joe -

Ny design

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-11-09 Klockslag: 21:49:47
Kul med lite nytt! För som sagt är jag behov av förändringar just nu. Men mitt hår är fortfarande grön/grått. Men jag kan inte göra så mycket åt det, för jag vill inte tappa mitt kära hår. Och inte att det ska bli för nött heller. Så därför får jag avvakta och se vad som händer.

Förövrigt har jag kommit ner till övik idag, ätit tacos med en hel hög och haft mys.
Och resten av kvällen har jag funderat på julklappar, mamma och pappa har jag en ide och likaså mormor. Men det känns som pengarna kommer rinna iväg /: Men en sida som det finns roliga kort och andra saker är: www.postfoto.se. Jag har iaf hittat deras julklappar där. Mamma och pappa funderar jag på en canvas-tavla och till mormor en kalender. Kul att det är lite mer personliga saker än en vanlig tröja eller nånting annat. Så jag känner mig inne på den fronten, personliga fronten och det lär nog bli mycket såna iår.

Jaja, ny vecka imorrn och det känns extra jobbigt men bara ca 30 skoldagar kvar nu till jullov!!! :) jag längtar.
Annars vill jag tacka petra korsén som gjort min design, jag är riktigt nöjd :)
www.petrras.blogg.se

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Johanna din :P Jag har redan gjort en kalender åt mormor ;)

2008-11-10 @ 11:06:24
Postat av: Anonym

hihihihih, men det gör väl inget om hon får två ;) hihi

2008-11-10 @ 11:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0