Joe -

onsdag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-11-19 Klockslag: 22:32:10

Det blir ett kort blogg inlägg för jag är trötttttttttttttttttttttt............

Igår var vi i gävle och spelade mot brynäs, viktig seger med 5-1. Sen kom vi hem vid 3 nån gång inatt och somnade väl just efter 4. Så imorse tog man sig upp just efter 11 och pillrade sig till matten.

Annars finns det inte så mycket att berätta, dagarna går och det känns som man inte hinner med nånting. Måste ta tag i julklappshandlandet snart... Snart december ju!

Och ida lever än, fast jag har två dagar kvar att ta kål på henne. Hoppas jag lyckas... hihi
Nej det är kul att hon är här!!

Nejnu ska jag sova, föresten fyller lillebror 11 år. Grattis till honom!!
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

som fan att dom är! :)

hur gick det för dig på matchen ihelgen?

puss

2008-11-19 @ 23:21:06
URL: http://elinstownih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0