Joe -

vitt

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-11-15 Klockslag: 23:35:46
Ja, de har typ snöat hela dagen! Helt underbart, dock så kommer det säkert vara slask imorrn så man inte ens vill gå utanför dörren. Meeeen nu känns det faktiskt som att det är november, för första gången.

Ikväll har jag och pappa mest sett tv och så. Jag har satt in alla korten i fotoalbum, rätt duktigt av mig där. I ett vinteralbum och ett sommar. Så nu har jag lite ordning i allt mitt kaos.
Sen har jag räknat nåt tal i matten också. Men det blev inte alltför många ! :s

nej, taggen tills imorrn och sängen ser så skön ut.
nybäddad och allt. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0