Joe -

Tisdag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-11-04 Klockslag: 17:25:11
Så var psykologi uppgiften inlämnad, även engelska bokrecenssion och grammartestet. Bra jobbat Johanna! Det känns riktigt jävla skönt, nu är det bara muntliga redovisningen och religionprov nästa vecka.

I lördags provade jag mina linser för första gången. Och efter halva alagsmatchen så märker jag att jag ser mycket sämre på höger öga, frågar ida om den kan ha trillat ut men icke. Hon säger att den sitter kvar.
Sen när jag kommer hem och ska ta ur dom får jag itne ut den högra linsen, och sen kollar mamma och säger att det inte ens finns någon där. Så jag lyckas som alltid !!

Annars är jag sugen att färga håret, riktigt sugen. Inte brunt för det passar jag inte i utan typ kallbrun färg med slingor i. Det är jätte svårt att förklara för det är inte brunt heller, jag vet inte hur jag ska göra. Har iaf bilden i huvve, får se om sandra tar sig an mig när jag kommer hem. Hoppas på det.

Snart är det träning sen efter det är vi bjuden på bio, nya bondfilmen är det som gäller. Och än fast jag hatar bond känns det mysigt att åka på bio med allihopa. Det blir nog trevligt :)

 

love

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för din komentar ;D jag gör dom själv faktiskt. med lite hjälp av en sida för att veta hur man ska lägga in allting :) kramar!

2008-11-04 @ 17:59:29
URL: http://fridagranberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur länge blir du hemma? :) kramen

2008-11-04 @ 22:30:06
URL: http://elinstownih.blogg.se/
Postat av: Frida

bara att säga till om du vill ha hjälp :) kramar

2008-11-04 @ 23:59:52
URL: http://f

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0