Joe -

to much

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-11-03 Klockslag: 15:08:20
Skolan?
Ja, det är så himla mycket i min hjärna nu. Grammartest, engelska bokrecenssion, psykologiuppgift, svenskaboken. Usch, jag orkar verkligen inte med skolan just nu. Men har prioriterat lite nu, psykologiuppgiften är så gott som klar sen grammartestet gör jag imorrn och bokrecenssionen är völ snart klar. Så därför får jag ta tag i svenskan senare i veckan.

Kom ner hit till övik igårkväll, pappa skjutsade mig. Som tur var, så slapp jag 6 timmar i buss. Tack för det, innan det spelade jag lite hockey. Var forward, första och sista gången tror jag. Det är verkligen inte min grej. Haha, men kul vareee !! :)

Annars måste jag åka hem på onsdag IGEN, ja det känns riktigt jobbigt. Och inte lär det bli roligare när man kommer hem, Farmors begravning är på torsdag. Sen får jag se när jag orkar åka tillbaka igen. Men hoppas att det går bra! Vi skulle äta mat hos Linda på kvällen iaf.
Men som tur så får jag åka bil från umeå på onsdag, det tackar jag för!

nejmen, ska forsätta plugga lite engelska innan jag ska ta tag i maten och se lite top model.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är en duktig tjej! Jag hoppas det blir en fin dag på torsdag för er. KRAM

2008-11-04 @ 13:29:12
URL: http://jonssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0