Joe -

Torsdag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-11-13 Klockslag: 23:03:17

Och nu är det helg, nästan. Bara fredag kvar och imorrn ska vi arrangera km för niorna. Men jag är med i dokumenationsgruppen så det är inte så mycket man behöver göra. Vi ska filma lite och intervjua dom som spelar vad dom tycker och så. Idag hade vi tre träningar, först fys sen ispass med hg som gick piss, blev så jävla less... Sen hade vi ispass med laget ikväll också, gick väl sisådär. Var rätt bra fart så det ser bra ut mot aik på söndag, det ska blir riktigt kul att lira. Var ett tag sen nu, känns det som eftersom vi haft uppehåll.

Meeen nu kallar sängen och ska upp på skyttis imorrn så jag lär nog kliva upp rätt sent, eller typ halv 8.
skönt.

nu är det endast 40 dagar kvar till jul (tror jag?)
och som jag längtar.

jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

och som jag längtar efter dig! <3

2008-11-14 @ 15:09:12
URL: http://idasannsell.blogg.se/
Postat av: Anna

Damlaget för kommande säsong såg nog liite tunnt ut, det hade inte varit så många på mötet. Men jag vet inte så noga faktiskt. :)

2008-11-15 @ 09:51:12
URL: http://jonssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0