Joe -

hatar rubriker

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-11-26 Klockslag: 21:21:36
Ännu en dag i lättja?

Det är nånting jag börjat säga till mig själv varje gång jag lägger mig i sängen? Jag vet inte varför men efter varje dag känns det som man åstadkommit någonting, eller iaf oftast. Eller jag har klarat av ännu en dag i prestationer och massa skola man ska hinna med. Det är bra, man ska försöka vara nöjd över sig själv, även fast det inte är det lättaste. Men jag gör mitt bästa att se nånting bra ;p

Läste nyss www.jonssn.blogg.se och blev lite rörd faktiskt. Tänk om jag hade hennes löpvilja, det skulle vara toppen :) Iaf så är hon urgullig och förtjänar det bästa, som jag ofta säger till henne ;) hihi

Hade träning med jens idag och jag älskar dom träningarna, mycket teknik och sånt där som vi inte kör alltför mycket annars. Synd bara att dom träningarn går så himla fort... Men, nästa vecka har vi väl han igen. hihi

Pratade nyss med sandra, hahaha. Den gullungen vare fart på ikväll. Annars så fyller Hanna 17 år idag och jag önskar jag var hemma och kunde ge henne en stor kram !! Saknar våran super femma vi hade. Hanna, Linda, Therese, Emma och jag. Pusspåer!

Snart ringer pappa och då får jga höra hur det gick för bror att spela, dom mötte åsele hemma. Hoppas dom vinner, men dom låg under med 1-0 sist jag ringde...

Jaja, ha en bra kväll och skriv gärna en kommentar så jag har en aning om vem som läser min blogg.
Puss


love

Kommentarer
Postat av: Sara the goalie

Jag tycker att din blogg är jättebra, önskar att jag skulle kunna skriva så bra. Du skulle ju kunna bli författare Johanna, tänkt på det? :P btw så är du hur fin som helst på det där kortet, jättesöt :)

kram

2008-11-26 @ 22:02:57
Postat av: Anonym

storuman lirade braaaaaaa !!!!!

lårkaka sen matchen mot vilhelmina.. men ska testa på söndag om det håller! :)

lycka till ihelgen!

kramar

2008-11-27 @ 18:27:25
URL: http://elinstownih.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet inte riktigt, jag hade sträckt mig lite när vi var på regions och så var det helt cp efter en tackling!

vad som hände vet jag inte riktigt! :P

2008-11-27 @ 19:11:52
Postat av: Frida

Det blev bestämmt idag att det tyvärr inte blir någon gymasiefest;( det var tänkt att det skulle bli en fest öfr de som går gymnasiet, men eftersom hitellet var dubbelbokat kunde de inte bli nått..

2008-11-27 @ 19:29:11
URL: http://fridagranberg.blogg.se/
Postat av: håkke

ja läser ;) vi lira 2-2 mot ´teg ;p hade 2-1 tills he va 48 sek kvar...

2008-11-30 @ 00:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0