Joe -

Vilodag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-11-25 Klockslag: 20:17:23

usch, vad jag har bloggtorka. Jag har absolut ingen aning om vad jag ska skriva. Dagarna ser ungefär likadana ut här nere och därför känns dom inte så intressanta. Så därför är inläggen så grymt tråkiga, meen jag ska försöka bättra mig. Måste först försöka få lite ny inspiration, för just nu ligger den på noll. Likaså är det med skolan.

Ihelgen är det leksand hemma, både på lördag och söndag. 6 poäng ska det vara där till oss !! Mami och Papi kanske kommer ner om dom orkade, iaf till en match. Pappa ville se, men jonte har match på fredagkväll hemma, derby. Storuman - vilhelmina. Skulle vilja vara hemma coh se den men icke. Annars så har jag bara en klubba kvar av mina tre, därför är jag behov av nya. Jag hoppas Pappa kunde fixa annars vet jag inte hur jag gör, får väl byta klubba. Men det känns jobbigt..

               

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0