Joe -

back in town

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-10-23 Klockslag: 18:10:47
Tillbaka i övik nu, kom hit i tisdagskväll. Efter en dryg bussresa, men jag tror det var bra för mig. Behövde tänka igenom en hel som har hänt. Och bussen är det bästa stället, helt klart. Musik och ensammen ihopkrupen på ett säte.

Just nu har jag lov och det känns riktigt skönt, var och såg High school musical 3 igår, det var premiär så jag drog med mig begg. Och den var helt klart sevärd om jag får säga det jag tycker. Riktigt bra.

Sen gjorde jag bort naturprovet idag så jag slipper ha det efter lovet och jag vet inte om jag klarar det, det var riktigt svårt och jag hade inte läst allting heller. Meen får hoppas på det bästa. Annars så har dagarna här rullat på rätt bra. Kan inte säga att jag hänger med i svängarna och dagdrömmer mest hela dagarna. Därför känns lovet rätt bra, behöver lite lugn och ro. Men har dock en hel del läxa att göra, men ska försöka göra lite imorrn påväg nerår, dubbelmöte mot linköping. 6 pinnar hem tack, vi ska fan ha det !!!!

Nej, mördartorsdagen är snart över. Endast en träning kvar och det känns skönt.
Ska nog ta och packa ihop mitt pick och pack och börja bege mig neråt för att sedan få skjuts av elins mor till träningen, jaglever i lyx just nu ! Har fått äta mat där, både igår och idag!

Annars har jag beställt ca 100 bilder, så jag väntar med spänning att få åka hem och se hur dom blev. Hoppas verkligen att dom blir bra, sen ska jag gå och köpa en stor svartram och sätta in massa svartvita kort i dom! Jag bara älskar kort.

Nej, träning snart. again.

Kram, J



zac efron

Kommentarer
Postat av: Anonym

han e snygg!!!

2008-10-23 @ 19:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0