Joe -

=) =) =) =) (= (= (= (=

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-10-05 Klockslag: 20:47:38

Det sprätter i hela kroppen, så himla skön vinst idag och även igår.

Vi vann med 4-1 idag och jennifer gjorde första målet i andra perioden sen slog jag till? Första gången i modo också, så skön känsla. Efter det gjorde erika ett jävligt snyggt mål och sist avslutade tess.
Sista perioden var en riktig röra, men vi klarade det. SÅ SKÖNT. Känns grymt bra att börja serien med två segrar, tyvärr en i sudden där vi skulle vunnit i full tid, tycker jag iaf. Men vi vann, det är huvudsaken.

Imorrn är det måndag igen och den börjar med hg, sen är dagen i sig rätt slapp. Bara två lektioner.
nejmen, jag tror jag ska ligga i sngen tidigt ikväll så jag kan plugga lite, för det skulle behövas. Men först lite fika, pappa har ju varit här och rustat upp lite i skåpen. Gött :)

Kram
en glad johanna


Kommentarer
Postat av: puss

du är bäst

2008-10-05 @ 20:50:39
URL: http://idasannsell.blogg.se/
Postat av: Anonym

stort grattis!!!!

du får en stor fet bamsekram när vi ses nästa gång

2008-10-05 @ 21:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0