Joe -

:/

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-10-28 Klockslag: 23:00:12
känner mig tråkig när jag inte orkade ringa till therese och dom andra flickorna när jag väl kom hem. är helt jävla död i kroppen och knoppen. ja hela jag helt enkelt. meeen imorrn är det klassfest och det känns himla kul att få träffa allihopa igen. dock så lär det bli en lugn kväll för mig, både på gott och ont.

annars så har emmi, ida och jag spenderat dagen i umeå. blev lite shopping och subway :s
igårkväll var det fest i övik och rätt bra fart i våran trappuppgång och det var trevligt när man skulle upp halv 7 för att hinna med bussen till umeå imorse. fy tusan, jag höll på att bli galen när dom inte kunde vara tyst.

nej nu ska jag sova en god natts sömn och sen imorrn ska jag träna lite innan kvällen, hoppas verkligen det blir en lyckad kväll. kläderna imorrn har jag ingen aning vad jag ska slita på mig, men det får jag väl se. bara jag ser någorlunda pigg ut, måste nog sova 12 timmar inatt om jag ska se lite utvilad iaf. inte bra!

jaja, lite läsning av tina nordlund - genom helvetet.
så gripande bok! läs den om du inte gjort det.

natti
jag saknar dig farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0