Joe -

första träningen

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-10-01 Klockslag: 22:45:26
Första träningen och det kändes faktiskt bättre än vad jag trodde det skulle kännas men det gör fortfarande ont. Körde kanske inte riktigt fullt ut hela tiden men nu när det kändes så pass bra som det gjorde hoppas jag att jag kan köra lite hårdare imorrn. Bara jag kan sova inatt, brukar vara det som är problemet.

Nejmen imorrn blir det dubbla pass, kanske trippelt om jag kör fysen också. Får se vad jag pallar, vill inte köra på för hårt nu och vara för ivrig. En sak som jag faktiskt lärt mig sen jag flyttat ner hit är att känna av kroppen, att man måste lyssna om den säger stopp. Fast det är klart, man plågar sig rätt ofta bara för att man vill så himla mycket. Och egentligen knaske man borde ge upp för att inte slita sönder nånting eller så. Meeeen jag gillare.
Nej nu hoppas jag bara på spela till helgen.

Min kusin har fixat en hemsida till sina hundar och så. Hon är grymt målmedveten tjej som vet vad hon håller på.
Lycka till ihelgen gumman :)
http://sobeltjejerna.info.se/

sängen nu? JA.
nattie.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt med träningen, hoppas verkligen att allt kommer att gå bra! :) Håller alla tummar jag kan för helgen!



Det var bara till Umeå. Känns surt med sista tävlingen. :(

2008-10-02 @ 06:42:00
URL: http://sobeltjejerna.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0