Joe -

fredag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-10-10 Klockslag: 18:33:20

Idag när jag klev innanför dörren var fredagsmusiken på och massa ljus var tända, maten stod redan på bordet och mamma gav mig en stor kram. Okej, där ljög jag. Inte riktigt så var det. Slutade tjugo i tolv idag och jag spenderade resten av dagen på stan med mimmi, tog en fikade och pratade. Riktigt mysigt och skönt. Sen ringde hon efter sin syster och vi åkte ut på elgiganten för att titta på en ny ipod till mig. Hittade en på onoff tillslut, 8gb blev det och det är lagomt. Ska troligtvis inte ha filmer på den. Den andra jag haft har gått sönder, yoghurt både i och utanpå. Vet inte hur det kommit dit? ;p Men iaf, jag gjorde ett gott försök att få lite fredags stämning, ställde mig i köket och gjorde kyckling, ris och bea. Riktigt gott. faktiskt.

Just nu försöker jag få nån skön mys stämning, har tänt massa ljus på mitt rum och lyssnar på gomusik. Rätt skönt, har så himla mycket tankar i mitt huvud. Och nätterna räcker inte till.

Om jag fick tänka tillbaka i tiden, bara nåt år. När jag spelade med killarna, okej, jag klagade ibland över att vara ensam men nu saknar jag den tiden. Så himla mycket. Samma sak när elina spelade såklart, vi nötte verkligen på varandra. Men åh, vad jag saknar det !! Eller när pappa kom och hämtade mig efter träningen, en sån liten sak saknar jag så oerhört nu. Nej, ta vara på tiden säger jag bara.

Nu ska jag nog försöka få in lite mjusik på min nya ipod.

falsk? ja.




Kommentarer
Postat av: jossa

lycka till i helgen :*

2008-10-10 @ 22:53:06
URL: http://josefineforsen.blogg.se/
Postat av: din

sorry för osocialheten ikväll. hoppas du fick till det! jag och emelie hade själv lite problem. kan berätta sen. men allt var en mytt! alltså filmen. fel jävel och allt. två timmar åt helvette ! plus att tvn är helt sjukt kass och våra tekniska färdigheter är väl inte dom bästa.. Nu ska jag sova innan jag dör ;P vilken kväll.... hade bäst. piska upp aik nu från mig. love you, <3

2008-10-11 @ 01:57:37
Postat av: Anonym

falsk

vaa vem

2008-10-11 @ 17:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0