Joe -

Kaos? Ja.

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-10-16 Klockslag: 23:20:05

Vilka dagar det har varit nu på slutet!!

Igårkväll ringde pappa och sa att farmor har blivit mycket sämre och ligger återigen på intensiven. Jag hade precis lagt mig innan han ringde och jag lovar att jag inte somnade på ett långt tag. Men efter några timmar somnade jag tillslut och sen sov jagr ätt rba fram till halv 7, tittar på klockan och somnar om fort. Sen klockan kanske hinner bli tjugo i, så kommer min roomie in springades i mitt rum och inte kan andas? Jag lovar er att jag aldrig farit upp ur sängen så himla fort. För dom som inte vet har hon haft en väldigt svår hosta i en och en halv vecka, drygt. Så jag ringer ambulansen samtidigt som jag springer ner till jossa och elin för att få hjälp. Man hann inte dra på sig några kläder i farten utan drog med mig täcket iaf.

Jossa och Elin hjälper mig med renberg samtidigt som jag pratar med tjejen i telefonen som frågar hundra frågor och lite till. Hon hjälper oss och förklarar hur vi ska göra för att det ska bli lättare för hon att andas. Just innan ambulansen kommer så ser jag att inte jossa har några trosor? Så hon får låna ett par av mig och elin springer ner till dörren och öppnar. Som tur slutade det hela bra! :)

Med farmor är det sämre men just nu är det stabilt, pappa är fortfarande kvar i lycksele hos henne och stannar hela natten. Usch, jag pallar inte mer.

Sängen nu, Godnatt!
Tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0