Joe -

Ledig dag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-10-08 Klockslag: 15:14:42
Ja, eftersom det var orienteringsdag idag och jag har fortfarande ont i min fotled så skulle jga ha fys halv 10, sen var jag ledig resten av dagen. Så jag har ätit på joker, städat lägenheten och pluggat lite. Har faktiskt hunnit med en hel del.

Snart ska jag äta, igen?! Sen ska jag åka iväg på en hjärtundersökning. Alla i laget kan göra det och behöver endast betala 300 kronor, så det är en hel hög som ska dit ikväll. Och efter det har vi träning vid halv 7, sen blir det nog en tidig kväll. Är så trött hela tiden :(

Kram, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0