Joe -

Linköping

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-10-27 Klockslag: 10:09:39

Kom hem från vår resa inatt nån gång vid 2 halv 3, rätt trött faktistkt. Vi åkte som sagt i fredagsmorgon vid 8 och var väl framme nån gång vid 7 på kvällen, ganska sliten efter en hel dag i bussen. Men vi hade en lugn kväll på hotellet så det var skönt. klev upp där vid 9 på lördan och åt frukost innan vi hade träning halv 11. Sen var det att gå tillbaka på hotellet, äta lite till och ladda inför matchen. Matchen slutade med vinst, 3-1! Riktigt skönt!

Sen var det söndag och vi spelade vid 12, tur att man skulle ställa tillbaka klockan till vintertid och vi fick en extra timmes sömn, det behövdes ! Iaf så förlorade vi med 5-3. Dom gjorde mål i öppen kasse på slutet. Vi spelade väl sådär men ryckte upp oss rejält i sista och hade endast ett måls underläge. Men lyckades inte trycka in pucken trots fina chanser så dom punkterade matchen i öppen kasse, 5-3!

Annars har helgen varit trevlig, lite drygt med sådan lång bussresa men om man sover så går det ju fort ;)

Jaja, snart ska jag till läkarn sen blir det plugg. Ska försöka göra bort det mesta i början av veckan så man slipper ha kvar det! Ska försöka skirva klart engelska recensionen och göra psykologi uppgiften, sen kanske mna ska orka räkna nåt mattetal.

Nu när det är lov så styr man kosan hemåt redan imorrn, var egentligen tänkt att jag skulle åka till sundsvall med jossa och carro imorrn och sedan ta bussen på onsdag. Men nu har dom gjort om bussarna så det är jätte svårt att inte missa någon, jag vet! Jävligt irriterande! Men istället så tar jag bussen imorrn vid 8 till umeå och kusinvitamin möter upp mig och vi tar en dag på stan. Sen åker jag hemåt vid 4! Bra planerat av mig där.

hare, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0