Joe -

ny dag, nya möjligheter

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-10-29 Klockslag: 10:32:18
eller?

Idag ska det tränas iaf och kanske man ska sola en sväng också, är verkligen blek för sommaren gjorde en inte mycket brunare. Ska göra det med ida men när hon vaknar vet amn aldrig. Så ska kanske orka göra lite läxa innan man beger sig. Kanske? nae.

Pontus har blivit en datanörd som sin bror och kanske som sin syster? Så om man ska få sitta på datorn en sväng får man slåss fram till den. Men det är bra, brukar inte sitta alltför mycket när man väl är hemma!

nej, ska få nånting gjort idag.
namnlös 7

Just ja, mina kort har kommit och dom flesta var bra. Ska fixa en stor svart ram och ett fotoalbum sen ska jag sätta igång med dom också. Hoppas det blir bra!

Kommentarer
Postat av: ronja

sv: hehe joda nog kom det fram ett inlägg iaf :)

jaa den var jätte bra, är ju alltid bra stämning där iaf :D haha

2008-10-29 @ 17:42:10
URL: http://ronjafjellstrom.blogg.se/
Postat av: ronja

sv: nej eller i början var det rätt så spännande, men när dom gjorde mål efter mål förstod man nästan att dom skulle vinna ;p haha

2008-10-30 @ 18:01:46
URL: http://ronjafjellstrom.blogg.se/
Postat av: Maa

imorgon dag/kväll?

på kvällen tycker jag låter som en bra ide.

På dagen kanske jag och sandra far och åker på badsjön, häng med vetttjaah!

pyss

2008-10-31 @ 15:52:02
Postat av: Maa

2008-10-31 @ 15:52:25
URL: http://elinstownih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0