Joe -

seriepremiär

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-10-03 Klockslag: 22:38:53

Ännu en skolvecka gjord och en helg med hockey att se framemot. Än fast min kropp skriker och mitt huvud vill så mycket mer. Har ont lite överallt och min fotled är fortfarande svullen men revbenen känns helt okej nu. Det är på natten det är som värst och jag brukar kunna sova, oftast. Bara att försöka hitta nåt bra läge där det inte gör alltför ont.

Imorrn är det dags för seriepremiären mot linköping, ska bli grymt kul att lira. Men det blir en tuff match och en mycket viktig. Pappa och kanske jonathan kommer ner och tittar hela helgen. För vi har som sagt dom även på söndag, samma tid, samma plats, samma motstånd.

nej nu ska jag se lite oth, sen blir det sängen. Mycket skönt.



Idag arrangerade vi SpIL2 klassens dag för sp1a, riktigt kul dag.

Kram, J


Kommentarer
Postat av: DIN ida

hör hårt nu <3

2008-10-03 @ 23:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0