Joe -

finns inga ord som kan beskriva saknaden

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-10-19 Klockslag: 23:17:19
Okej, jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. Men jag tycker jag haft en giltig anledning till varför, först och främst har jag varken haft ork, tid eller lust. Sen gick min farmor bort i fredagsmorgon efter en tid på sjukhuset, 8 veckor sövd i sommar efter en stor hjärtopperation gjorde att hon inte orkade mera. Trots att dom på sjukhuset var imponerade på henne. Hon var så himla nära förut men fortsatte kämpa och var på Storumans sjukstuga i början av veckan. Från att varit på intensiven i umeå, lycksele på rehab och även intensiven där. Men hon drabbades av en hjärtinfarkt och hennes njurar och levern var för svag för att orka bygga om allting på nytt, åter igen.

Hon somnade därför in i fredagsmorgon, lugnt och fridfullt sa pappa.
Skönt att hon inte behövde plåga sig i slutet, men efter allt hon gått igenom tycker jag så synd om henne. Hon kämpade så och allt gick så bra, men det var såklart tvungen att komma ett bakslag, som tyvärr var alldeles för hårt för henne. Hon är ändå den starkaste personen i mina ögon, alltid. Min bästa farmor.

Jag kan inte förstå, jag vill inte. Snälla ta tillbaka mig några år och stanna tiden.
Jag orkar inte mer.

vila i frid
17 mars 1934 - 17 okt 2008

Kommentarer
Postat av: Erika

du är stark gumman <3!

2008-10-20 @ 16:03:15
URL: http://erikagrahm.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tänker på dig <3

2008-10-20 @ 18:12:13
URL: http://sobeltjejerna.info.se
Postat av: Anna

Livets gång, så är det ju tyvärr! Men you can make it, det vet jag :)

o förresten är du utmanad! ;)

KRAM

2008-10-20 @ 18:25:23
URL: http://jonssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0