Joe -

Utmanad

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2008-10-20 Klockslag: 23:42:06

 Utmanad av Anna !

Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. (check).
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Då kör vi!


1. Jag kan inte sätta igång våran diskmaskin i lägenheten, jag vet inte vad jag gör för fel men den bara halv diskar allting. Så därför har låtit över det ansvaret till min sambo, lite pinsamt men.

2. Jag är ett matvrak, älskar nästan all mat. Och så brukar äta upp mina vänners mat när dom inte orkar mer, så om jag ser ut som jag gör finns det faktiskt en anledning, så ni vet!


3. Samtidigt som jag älskar mat så tänker jag hela tiden på min mage. Det gör nog dom flesta tjejer, men det finns dom som tycker jag är extrem när det gäller sånt.

4. När jag blir riktigt arg så börjar jag grina, jag kan inte kontrollera det. Därför sa jag upp målvaktsbiten rätt fort, för när jag släppte in mål så blev jag riktigt arg. Men mina brorsor har nog inte samma tendenser


5. Jag får ofta höra att jag är en känslig person, eller har gjort det nu på sistone. Vet inte varför riktigt? Förutom att jag vet att jag lätt grinar, både när jag glad och ledsen. Sen har jag nog lätt att visa känslor och är inte rädd att göra det heller.


6. Jag drömmer så himla mycket, allt det jag inte kan få kommer upp under nätterna. Vilket ofta är rätt jobbigt. När man sen vaknar på morgonen nöjd över livet sen kommer man på att så var det visst inte. Och jag blir alltid lika besviken varje gång det sker.

7. Mhm, Ida var tvungen att hjälpa mig med den sista. Så det är väl någonting jag inte tänker på. När jag tar i så stönar jag och likaså om jag tar i åt någon annan som tex ska tackla någon på en match eller någonting annat


Sen lägger jag till en sak till, och det är min tunga. Som jag alltid har ute, ida kallar det för koncentreringstungan. Brukar vara alldeles blöt runt munnen när jag varit riktigt koncentrerad.

Jag utmanar:

www.idasannsell.blogg.se

www.fiskelinaa.blogg.se

www.elinstownih.blogg.se

www.erikagrahm.blogg.se

www.josefineforsen.blogg.se

www.bjoernstad.blogg.se

www.fridagranberg.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0