Joe -

mitt andra hem

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-04-21 Klockslag: 15:49:37

Mamma tycker inte om när jag säger hem åt övik, varför vet jag inte?

Men nu är jag iaf hemma, i övik efter det bästa och mest efterlängtade påsklovet på många år. Har försökt njuuta ordentligt men precis som alla andra lov eller dagar överhuvudtaget så går dom alldeles för fort. Men det har varit kanoners, förutom den förkylning jag drog på mig i slutet av lovet, men det känns bättre idag och hoppas att jag kan vara med på beep imorgon.. wiho.

Just nu längtar jag till lördag då det blir lagfest sen längtar jag tills 1a maj, 8maj, bulgarien och sommarlov. Storumandagarna, 13juli, körtkort. Ja herregud vad mycket kul jag har att se framemot.

Ikväll blir det stuvade makaroner med elin sedan födelsedagsfirande hos gammlink.

Puss :)


Kommentarer
Postat av: elina

mamma tyckte inte heller om att jag sa att hem till vilhelmina haha

2009-04-23 @ 16:17:49
URL: http://fiskelinann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0