Joe -

torsdagkväll

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-04-23 Klockslag: 22:24:20
hm trött är jag och känner mig inte kry heller, hoppas verkligen inte jag fått tillbaka skiten som jag hade ihelgen. Iaf så har jag gjort bort bort kondition, spänst och snabbhets testerna, jag hoppas jag är fit for fight så jag kan göra styrkan och rörelse testerna imorgon, skulle vara skönt att göra bort det inför helgen. För då är det som sagt, parteeey med laget. Det blir en hel dag med laserdome, spa, middag och till sist fest! Var ett bra tag sen sist nu, i sommar om jag inte minns fel.

nej, jag vet inte om jag ska ta och lägga mig, läsa eller någonting. Har ont i huvve som fan och sovmorgon till halv 10. sedan två lektioner, hur underbart låter inte det?


förra årets lagfest!






it hurts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0