Joe -

Fredag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2009-04-17 Klockslag: 10:06:28
ARG!!!!!! Den jäveln som ringde imorse kl 9 ska ha stryk för inte fan kunde jag somna om och sen gick jag och la mig kl3. fan.

-

Nu är jag hemma efter en dryg vecka i fjällen. Åkte hem igår vid 12 eftersom emelie inte skulle åka försen ikväll någon gång, kände att jag ville hem en sväng och träffa lite folk innan jag åker tillbaka.

Veckan i tärna har väl innehållit allt kan man säga, har kört båt över sjön (var så jävla mycket vatten på isen), fiskat, stekt i det fina vädret, åkt pulkrace, bråkat och skrattat, ätit i mängder, blivit en tomat (mest emelie), fastnat ex antal gånger med skotern, skalat rumpen när vi åkte nerför fjället på skaran, spelat kort kvällarana till ändå, tagit kvällsrundan (jag och mickis),

Dagens eller kanske veckans stod amanda för. Jonathan skulle bjuu på sin specialité, chokladpudding och grädde. Alla tog för sig i köket och gick ner till vardagsrummet där vi satt oss i soffan. Våran soffa är dock väldigt jobbig eftersom kuddarna glider ut hela tiden och knappt går att sitta i men iaf. Då skulle amanda kliva upp i soffan och hon ställde sig på kanten av kuddarna. då for kuddarna efter och hon flyger handlöst bakåt med chokladpuddingen i händerna, landar på rygg och där ligger choklad puddingen mellan hennes bröst. Alla skrattar hysteriskt och hon blir rassan och skriker, hjälp mig upp era as !!!! Dock missade jag hela denna scen eftersom jag avr helt upptagen i chokladpuddingen i köket men sprang dit och fick se henne ligga där, det var verkligen ett skratt som förlänger livet. Jag tror mickis skrattar än..... haha!

Missade dagens som Jonathan hade dragit igår där han sa att newton uppfann graviditeten,herregud! haha

Nej idag blir det fix och don tillsammans med ida och kvällen hoppas jag blir lyckad. Sedan börjar jag gruva mig för fystesterna som vi tydligen har nästa vecka, wihooo, eller inte. Jag dör.

Hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0